Pedagogiken i ett aktivt klassrum- varför & hur
2756
page-template-default,page,page-id-2756,wp-custom-logo,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,qode_grid_1200,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-motus,disabled_footer_top,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-583
Martin Lossman, pedagog, föreläsare & författare

Pedagogiken i ett aktivt klassrum- varför & hur

Glasäpplet kl 14.00-15.00

Aktiva klassrum- Inte kaos eller någon modefluga

Aktiva klassrum är en pedagogik som lärare idag använder allt oftare. Att ibland bryta av stillasittandet och integrera rörelse i undervisningen ger fantastiska resultat. Både på hälsan och skolresultaten.

Här krävs ett pedagogiskt mod och stor fantasi för att våga arbeta med denna typ av pedagogik. Se fördelarna, ta del av konkreta lösningar, ledarskapet i klassrummet och den senaste forskningen på området

Pedagogiken är lika viktig oavsett elevernas ålder men strategierna ser olika ut. Aktiva klassrum är här för att stanna och betyder inte att eleverna ska klättra på väggarna 

Efter föreläsningen finns möjlighet till samtal om specifika frågor i mingelformat.


”Sveriges största konvent för skola, hälsa & pedagogik”

Vi ses den 3 december

Translate »